قطع گاز سی‌ان‌جی‌ها و محدودیت گاز صنایع در مازندران/پایش ویلاهای خالی از سکنه

قطع گاز سی‌ان‌جی‌ها و محدودیت گاز صنایع در مازندران/پایش ویلاهای خالی از سکنه

حسین مایلی‌رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران دقایقی قبل درباره آخرین وضعیت مصرف گاز در استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر باتوجه به برودت هوا مصرف گاز در استان بین ۴۰ تا ۴۳ میلیون متر مکعب است.

وی گفت: از روز پنج‌شنبه گذشته تا به امروز که میانگین مصرف گاز در استان بین ۳۳ تا ۳۵ میلیون متر مکعب بود از ۴۰ میلیون متر مکعب عبور کرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران بیان کرد: در شرایطی شاهد افزایش مصرف گاز هستیم از یک سو ورودی گاز از چهار نقطه به دلیل سرمای گسترده کل کشور کاهش پیدا کرده و در مقابل هم مصرف ما به‌دلیل حضور مردم مقیم استان‌های دیگر افزایش یافته است.

مایلی‌رستمی اضافه کرد: موضوع دیگری که بر افزایش مصرف تاثیر گذاشته مردم ما بیشتر خانه ویلا دارند و تعطیلات که می‌شود هم گاز منزل خانه و هم ویلا را روشن می‌گذارند که این موضوع هم بر شرایط ما تاثیر گذاشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش مصرف گاز مجبور به محدود کردن گاز بخشی از صنایع و قطع تمامی سی ان جی‌ها شدیم تا بتوانیم به پایداری مصرف بخش خانگی کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خاطرنشان کرد: همچنین پایش مدارس، ادارات، اماکن مذهبی و ویلاهای خالی از سکنه نیز شدت گرفت.

مایلی رستمی با تاکید بر توجه مردم به مصرف بهینه، گفت: اگر مردم رعایت نکنند احتمال قطعی گاز بخش خانگی وجود دارد و در این زمینه می توانند بحاری اضافه را در منازل خاموش کنند تا شاهد قطعی گاز نباشیم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha